مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی کوه اسناد «بی بی سی» درباره نیکا شاکرمی، موش زایید + تصویر جمعی از معلمان با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه دیدار می‌کنند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه سوناک: حجم کمک‌های امدادی به غزه باید بیشتر شود واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه در قدس اشغالی + فیلم قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند پیشرفت ملموس در سازش ریاض - تل‌آویو صنعا: عربستان تمایل به تکمیل مذاکرات با یمن دارد نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم لاپید: تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
سرخط خبرها

ویدئو| لحظه دستگیری و اعترافات عوامل بمب‌گذاری در شیراز

  • کد خبر: ۱۳۹۸۹۸
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱
ویدئو| لحظه دستگیری و اعترافات عوامل بمب‌گذاری در شیراز
عوامل بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده شیراز که چندی پیش دستگیر شده بودند جزئیات جدیدی از پشت پرده این عملیات را در اعترافات خود بیان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از عملیات بمب‌گذاری ناموفق و خنثی‌شده ‌شیراز ‌در شب حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) که با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان در اطلاعات سپاه استان فارس، عوامل این بمب‌گذاری دستگیر شدند حالا عوامل این بمب‌گذاری جزئیات جدیدی از پشت پرده این عملیات را در اعترافات خود اعلام کردند و تروریست‌ها قصد داشتند همزمان با اغتشاشات در یک نقطه شهر بمبی را منفجر کنند.

خانم دنا به عنوان مسئول تبلیغات و تست عملیات در اعترافات خود گفت: در روزهای نخست اعتراضات در منزل یکی از دوستان جمع شدیم و مقرر شد در یک نقطه شهر بمبی را منفجر کنیم و قرار بود این بمب از راه دور ‌منفجر شود تا شهر به هم بریزد.‌ هیچگاه فکر نمی‌کردم بازداشت شویم. فکر می‌کردیم امنیت بالایی داریم و می‌توانیم فرار کنیم.

اشراق به عنوان سرتیم این گروه تروریستی و مسئول عملیات نیز گفت: برای این عملیات مواد منفجره را تهیه کردم و همه چیز را برای انجام عملیات مهم فراهم کرده بودیم. قرار بود انفجار مهمی داشته باشیم که بازداشت شدیم.

ارسلان به عنوان یکی دیگر از اعضای این گروه تروریستی و بمب‌گذار اصلی نیز ‌گفت: وقتی بمب آماده شد در داخل ماشین من گذاشتند و بعد از تهیه بنزین، قرار شد به عنوان زباله‌گرد برای اینکه مامو‌ران به من شک نکنند محموله را در کیسه‌ای گذاشتم و به سمت میدان احسان ‌حرکت کردم. از میدان احسان وارد معالی‌آباد شدم که یک بسیجی جلوی من را گرفت و گفت در داخل پلاستیک چی داری که بلافاصله دستگیر شدم. عقلم درگیر نبود و احساساتی عمل کردم.

احسان از طراحان عملیات بمب‌‌گذا‌ری نیز درباره علت انتخاب میدان احسان و معالی‌آباد برای بمب‌گذاری نیز گفت: به علت اینکه این میدان بیشترین دوربین را دارد و ‌در روبه‌روی استانداری قرار داد اخبارش بیشتر منتشر می‌شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->